Vyber si svou italskou krásku!
Největší evropský výrobce motorek a skútrů, koncern Piagigo, pro tebe nachystal nabídku, kterou si nemůžeš nechat ujet! Použij filtry níže pro výběr té správné Italky, která přesně splní tvé požadavky. Kliknutím na model si budeš moci zarezervovat svou testovací jízdu u dealera, který je nejblíže tvému bydlišti.
-
Vespa Primavera 125
Vespa Primavera, ikonický symbol své doby, se dnes prohání ulicemi 21. století se stejnou hbitostí a dynamikou jako původní legenda, která v 60. letech způsobila revoluci v městské mobilitě.
-
Vespa GTS 125
Vášniví a neohrožení cestovatelé potřebují spolehlivost, aby se mohli dostat na různá místa. Právě proto je Vespa GTS dokonalým společníkem na cesty. Její městský duch, který se projevuje ve velkém, technologicky vybaveném rámu, jenž nabízí jistotu a ochranu, se snoubí s láskou k cestování na dlouhé vzdálenosti.
-
Vespa GTS 300
Vespa GTS 300 prošla rozsáhlou modernizací, která přináší atraktivnější design, vyšší bezpečnost i komfort. Zachovává ikonický styl Vespy, který vylepšují nové LED světlomety, přepracované řídítkové bloky a ergonomičtější sedlo. Vespa GTS 300 využívá motor 300 hpe s výkonem 23,8 k při 8250 ot/min a točivým momentem 26 Nm, což zajišťuje skvělé zrychlení i plynulou jízdu při snížené spotřebě paliva (3,3 l/100 km). Ocelový rám a nové zavěšení přispívají k vynikající stabilitě a ovladatelnosti, zatímco bezpečnost zvyšují kotoučové brzdy Brembo, ABS a kontrola trakce ASR. Praktickou výbavu doplňuje bezklíčové startování, nový přístrojový panel a možnost připojení telefonu přes systém VESPA MIA (standard u verzí SuperSport a SuperTech). GTS 300 je dostupná v několika verzích – klasická GTS, sportovní Super a SuperSport a technologicky nejvybavenější SuperTech.
-
Vespa GTS 310
Vespa GTS 310 je tu a láme všechny rekordy. Jedná se o nejvýkonnější, nejdynamičtější a nejrychlejší model v téměř osmdesátileté historii tohoto legendárního skútru. Základem této evoluce je nový motor o objemu 310 cm3 vycházející z původního kapalinou chlazeného motoru o objemu 278 cm3. Tato mimořádná pohonná jednotka přináší klíčová vylepšení, kdy více než 70 % součástek je zcela nových. Zdvih jednoválce se zvětšil z 63 na něco málo přes 70 mm, čímž se zvýšil zdvihový objem z 278 na 310 cm3 a výkon na 25 k. Zvýšil se také točivý moment a delší zdvih nabízí ještě větší flexibilitu při jízdě.